GLS – primer neučinkovite interne komunikacije…

… in ena rahlo nejevoljna stranka.

V današnji objavi bom čisto na kratko orisal svojo prigodo, ki je razkrila bodisi precej slabo interno komunikacijo znotraj dostavne službe GLS ali morebiti zgolj slabo zasnovo informacijskega sistema za povezavo naročil strank z njihovimi dostavljalci.

Na drugem koncu Evrope, tam kjer roma večina izgubljenih pisem namenjenih v Slovenijo, sem naročil kos elektronike, kateri je bil neprimerno cenejši kot pri nas. Spletna trgovina je ponujala zgolj možnost dostave preko dostavne službe GLS za precej ugodno ceno upoštevajoči oddaljenost. Moja gorenjsko-židovska kri (dasiravno ni v moji DNK niti % nobene izmed omenjenih lokacij) je pograbila miško se vpisala v paypal ter vtipkala vse potrebne podatke in se veselo nasmehnila, ko je bil nakup uspešno opravljen in potrjen. Na žalost ima trgovina precej neposrečeno politiko glede dostave, saj se mora naslov dostave ujemati s tistim, kateri je zaveden na paypal servisu. Sicer sem oddal tudi opombo glede želenega naslova za dostavo, vendar so jo gladko preslišali.

Nekaj ur zatem prejmem en lep email s strani GLS, kjer mi sporočajo glede dostave paketa v prihajajočih dneh ter povezavo, do spletne strani za preverjanje stanja pošiljke. Ker me je ‘matral firbec‘ sem seveda takoj preveril kaj je na stvari. Pričakala me je spletna stran z znanim dizajnom iz prejšnjega desetletja, vendar je ponujala skoraj vse podatke katere bi morebiti potreboval o tem paketu. Zakaj skoraj vse? Naj razložim. Sistem je kot predvideni datum dostave prikazoval naslednji dan (tri dni preden je Bog ustvaril rock), vendar je bilo polje katero naj bi glede na oznako vsebovalo predvideno uro dostave prazno. Zadeva mi je dišala tako kot nogavice po odigrani nogometni tekmi, zato sem preveril pri GLS-ju ali okvirna ocena dejansko drži. Pričakovano so mi razložili, da gre zgolj za predviden datum dostave in pojasnili, da ga lahko pričakujem enkrat dopoldan v začetku prihodnjega tedna. Tako kot je bilo zapisano že v email sporočilu so omenili možnost spremembe naslova za dostavo preko prej omenjene spletne strani, kar sem seveda nemudoma storil.

Vikend je seveda odbrzel mimo s svetlobno hitrostjo, ko sem v ponedeljek zjutraj ob prvi kavici prejel razveseljujoč pisni dokument potem internetne pošte v katerem so mi sporočali glede današnje dostave paketa na spremenjeni naslov. Nekih 10 minut pred prvo predvideno uro dostave prejmem klic s strani kurirja, kateri preveri ali je morebiti kdo prisoten na prvotnem naslovu dostave za sprejem pošiljke. Moj obraz se je v trenutku spremenil v petdeset odtenkov bolj blede barve. Fantič na drugi strani je zadevo speljal popolnoma profesionalno ter se opravičil, da bo dostava šele jutri. Najprej mora paket vrniti v centralo, kjer ga prevzame drugi kurir, ki pokriva območje dejanskega naslova dostave. In res, naslednji dan je bil paket srečno in varno v mojih rokah. Vem, da sem “smotana” stranka, ker se izmišljujem glede naslova dostave, vendar če sistem ponuja možnost spremembe, bi pričakoval da imajo to tudi ustrezno pokrito in se ne dogajajo taki lapsusi med centralo in operativo.

TL;DR  – GLS so šalabajski, ker jim informacijski sistem ne zna učinkovito prenesti podatka o spremenjenem naslovu dostave do njihovih kurirjev na terenu.

 

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s